Forté New generation Motor Flush om de motor van binnen te reinigen. Forté New generation Motor Flush om de motor van binnen te reinigen.2
Forté New generation Motor Flush om de motor van binnen te reinigen. Forté New generation Motor Flush om de motor van binnen te reinigen.2
Forté Motor Flush New generation om de motor van binnen te reinigen.
1 Review | Review toevoegen
Forté Motor Flush new generation

Artikelnummer

40611

Verzendkosten

€ 7,75

Standaard levertijd

1 a 3 werkdagen

€ 28,88
Prijs per stuk
Variatie: Forté Motor Flush New generation om de motor van binnen te reinigen.
Aantal: 
Bestellen
 
Forté New generation Motor Flush om de motor van binnen te reinigen.
Forté laat als geen ander motoren schoner én beter presteren


Forté Motor Flush biedt de volgende voordelen:
• Reinigt de motor inwendig en verbetert de smering.
• Verwijdert black- en white sludge en ingedikte motorolie.
• Neutraliseert de zuurgraad van de achterblijvende motorolie.
• Verbetert de oliekwaliteit tot de volgende olieverversing.
• Reinigt cilinderwanden, zuigerveren en zuigerveergroeven.
• Stabiliseert de compressie-einddrukken en de cilindervulling.
• Reinigt hydraulische klepstoters, nokkenas- en lichthoogteverstellingen.
• Vermindert de inwendige vervuiling via het EGR- en carterventilatiesysteem.
• Reduceert de roetbelasting van roetfilters bij dieselmotoren.
• Optimaliseert het brandstofverbruik en het motorvermogen.

Tijdens de toepassing van Forté Motor Flush wordt de smeercapaciteit verbeterd. Forté Motor Flush wordt geadviseerd in combinatie met Forté Top End Treatment. Forté Top End Treatment wordt ná de behandeling met Forté Motor Flush toegepast en heeft een conditionerende werking. Hierdoor wordt de motor inwendig schoon gehouden voor een optimale en langdurige bescherming.


Inhoud 400ml
 

Sorteren op:

Review toevoegen
Dhr. Chevalking - 13-03-2019 14:12

Ik heb de Flush in een peugeot 307 2.0 16v motor gebruikt. De motor heeft ± 186000 gelopen, en de laatste olie & filterwissel was 13000 km geleden. De oude olie was lichtbruin op de peilstok. Na toevoeging van de Flush en de motor een half uur laten draaien kwam de olie er gitzwart uit. Voor een deel natuurlijk optisch 'bedrog' omdat een dun laagje op de peilstok er altijd lichter uit zal zien dan een hele verzamelbak met olie, maar toevoeging van de Flush heeft meer vervuiling verwijderd dan zonder Flush het geval zou zijn geweest. Ik heb deze week 1000 km gereden, en tot dusverre geen olieverbruik opgemerkt. Voor de Flush verbruikte de motor zo'n 1 liter olie op 1500 km, dus het lijkt erop dat de motorflush hierop een positieve invloed uitoefent, en is daarmee het geld waard.